Konsten att vara riktigt slapp.

Jag har haft 2 dagar i rad nu då jag bara känt mig orkeslös. Orkar liksom inte engagera mig i något. Snart har jag tvättstugan, så då blir jag tvungen att förflytta min feta röv, men skulle jag få bestämma så skulle jag inte lämna soffan idag. Bara titta på film och göra ingenting, vilken dröm det låter som. 
Och sen är det jobb oxå, vilket nästan lät ännu jobbigare. Haha förlåt för att jag är så gnällig. Imorgon är det lön, det får mig förhoppningsvis på bättre humör! :) 

Kommentarer
Postat av: Alex

hahahahah tack för du fick oss att feltolka rubriken och asgarva här :P behövde det (råkade läsa rubriken högt så typ hela kontoret börja skratta)

Postat av: Carro

haha var så lite så ;P vad läst du?

2009-11-24 @ 22:32:33
URL: http://stylevsfahion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback