Skärtorsdag!

Halloj!

Min bakfylla har börjat gå över och nu vill jag bara ut igen! Åh, vi hade det så himla roligt igår. Det började med första Djurgårdsmatchen (första publikmatch då) för i år.
Jag var på plats tillsammans med alex, alex, simon o christoffer. Det var en totalt händelselös match och jag var så otroligt tacksam mot mig själv för att jag dragit fram dunjackan ännu en gång (det var iskallt!).
Efter det drog vi till citykrogen för förfest (Kvällens citat därifrån "ibland måste man kasta en snusdosa på någon för att få deras uppmärksamhet!"). Efter detta blev det kära återseenden (och nya bekantskaper as always) på Cafét, vilket följdes upp med dans på White till halv 5 på morgonen. Har bara en sak att säga sammanfattningsvis: Simon och Monica, ÅK INTE TILBAKA TILL LUND!




-jag, jenny och monica på white.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback