Onsdag 18/8

Hej hej!

Inatt har jag sovit galet dåligt! Först och främst var jojo extremjobbig inatt, busade och rev ner saker, öppnade skåp o allt vad hon kom på. Så den lilla donnan fick sova på toaletten!

När jag sen kom tillbaka till sängen hade jag jätte svårt o somna om och när jag väl gjorde det drömde jag mardrömmar om imsan. Drömde att en stor vit varg-monster-hund kom och bet ihjäl henne! Jag jagade ikapp den och slog ihjäl den med mina bara händer haha! Vad jag inte skulle göra för dig hjärtat! :P
Vaknade hursomhelst av den drömmen och låg och bara grät i en halvtimme innan jag lyckades somna igen. När jag vaknade så låg hon nära mig och jag höll om henne ♥

Nej, nu får jag tagga lite. Jobb fram till 5 och sen är det stress till 18-bion! New york I love you blir det idag.
Ha en fin onsdag!


Mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback