16e december

Halloj!

Idag fyller emilie 23, stort grattis! Det ska vi fira hela helgen (untz untz), idag är det ingen som hinner.

Har jag ägnat mig åt att jobbat hela dagen, var stressigt och snurrigt men inte på samma nivå som igår som tur var. Jag däckade i soffan 19.30 och sov tills alarmet ringde imorse, snacka slutkörd haha!

När jag kom innanför dörren idag hade ett sött litet rosa paket kommit med posten. Undrar vems julklapp det kan vara? ;)
Nu ska jag chilla och vänta på att min syrra dyker upp. Vi ska äta biff med olika såser(beeea), potatis och fetasallad ikväll, mums! Torsdagslyx! Sen lär det bli tv-spel tills båda däckar, yay!


-It's my babys B-day!! Grattis igen darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback