1a decmeber

Hej hej December!

Här sitter jag och har fruktstund. Varit så himla duktig och städat hela morgonen så nu medans mina 6 (!!1!!) maskiner med tvätt står och går nere i tvättstugan sitter jag o varvar ner lite. Har fortfarande inte hittat min vita adventljusstake, kommer bli så fuult om ja måste använda den röda i år... :( (vilket i-landsproblem höhö).

Är ledig idag och det behövs verkligen. Kvar att göra idag är torka tvätten, hämta ut paket (farmor skickade till min födelsedag men varit så upptagen att jag inte hunnit med att hämta ut det. lite dåligt samvete där faktiskt!), långpromenad och middag med min
darling följt av förhandsvisingen av piraja-filmen! Ganska säker på att den kan bjuda på en del skratt.


-MMuuuuums!! Färsk annanas, blodgrape och gojibär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback