Årets bästa!

Hej bloggen!

Igår hade jag en så galet rolig kväll! Jätte tack till Maria o Bryan för en grym maskerad! Jag kom utklädd till catwoman och var omringad av bla. edward cullen och marilyn monroe. Var en härlig blandning människor, galet mycket dans och skratt tills halv 6 imorse då jag gick hem i solskenet!

Idag har jag mått toppen bortsett från lite trötthet, skönt att vara klar med jobbpasset iallafall! Nu blir det mys med mina katter och massa bea till middag! :)


-Pete doherty, Jag och Kate moss.(bild lånad av maria)

Kommentarer
Postat av: pandora beads

Älskar mina nya skor, letat efter ett par lagom odiskreta!

Postat av: true religion

Älskar mina nya skor, letat efter ett par lagom odiskreta!

2010-06-10 @ 10:56:02
URL: http://www.etruereligionjeans-sale.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback