Monday monday monday

Hello!

Hoppas ni haft en riktigt fin midsommar helg, min har varit underbar! Spenderat hela helgen i skärgården med fiske, sol, bad, god mat och riktigt fint sällskap!

Nu är jag nyss hemkommen från en heldag i stan. Först mötte jag upp alex och rex för lite lunch på vår brygga, var supermysigt!
Efter det tog jag ett par timmar själv och shoppade. Skönt att gå själv ibland tycker jag, dock hittar man ibland alldeles för mycket då! Fick med mig en ny kavaj, sidenklänning, shorts och skjortor bland annat. När jag absolut tyckte att jag var klar så gick mina skor sönder och jag var ju faktiskt tvungen att köpa med mig ett par då haha!

Kvällen avslutades med födelsedagsmiddag för syrran som blev 19! (Hipp hipp hurra!) Åt god asiatisk buffé och nu sitter jag här i min soffa som en strandad val haha!

Nu blir det ff13, som jag har saknat!
Ha en fin kväll. ♥




-Ny härlig sjal från monki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback