Tankesnurr


Myser i min nya enorma halsduk. Haha den såg så gosig ut så ja kunde inte låta bli att härma alex, sorry babe. Jag älskar den, den stannar. ;)

Det har varit full rulle hela dagen och kom äntligen innanför dörren. Tappade plötsligt lusten att göra något alls, tror mina krafter är slut nu. Synd bara att berget med disk faktiskt måste tas idag så jag är superbokad hela helgen.

Har en miljon tankar i huvudet nu oxå, så att diska kanske är en bra grej ändå. Göra något samtidigit som man rensar tankarna? Ganska Effektivt.
Well nu svammlar jag bara, ha en fin torsdagkväll guys, imorrn är det helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

haha men vem är förvånad

2010-11-26 @ 11:04:30
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback