Godmorgon!

Däckade runt 19 igår, snacka om slutkörd! Nu e jag uppe och idag ska jag göra nytta! 

Började med att skrapa ihop lite vuxenpoäng och såg över mitt elavtal. (yes du hörde rätt!) Tycker ju att fakturarna varit ganska höga så jag provade elskling.se och fick fram på både pris och kundnöjdhet ett som kostade typ en tredjedel av vad jag brukar ge (då ingick något miljöavtal oxå, det lät bra.), gud vad mycket pengar man slänger i sjön på att vara lat och inte ta reda på saker.. 

Kan rekommendera elskling, var jätte lätt. Behövde inte ens lyfta på luren! 

Nog om det, nu till något mycket roligare; tvättstugan! 
-hahah  efter typ 15 timmars sömn är ringarna under ögonen större än störst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback