Ny vecka!

Så glad. så glad att jag inte blev sjuk! Den här veckan är fullbokad med så otroligt mycket roligheter! :)
Nu ska jag trycka i mig lite frukost, sen är mitt hår verkligen så sjukt slitet att jag inte står ut längre, så idag blir det ett besök hos frisören.

Ha en grym måndag u guys!

Måndag:
Frisörbesök, jobb och pokerkväll hos D&C!
Tisdag: Ev. möte med min rådgivare på banken (måste fråga om tips om man ska sälja och köpa nytt!) och sen jobb.
Onsdag: Jobb och lillördag! (Jag e pepp på Kellys och ankan, be there!!)
Torsdag: LEDIG! När jag vaknat till liv efter onsdag blir det Fair erotica med Dessan.
Fredag: Jobb och sedan releasefest på Collage!
Lördag: Jobb och utgång
Söndag: LEDIG! (Saw 3D då om man inte är för bakis? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback