Godmorgon!

Vaknade flera gånger inatt och trodde att jag fortfarande var i grekland haha!

Veckan börjar tydligen lugnt för min del. Var ledig från jobbet idag men sen börjar allvaret. Kurs på onsdag som jag har lite lätt ångest för då jag inte riktigt fokuserat alls på de uppgifterna under sommaren då jag haft en annan roll på jobbet som krävt det fokuset.
Nu ska jag fixa lite frukost här hemma (köpte lite yoghurt och har med mig lite honung från kreta så vi kör vidare på det!) och sen kör jag tvättstugan och powerwalk med faster. I eftermiddag kör jag nog en sväng till stan för lite ärenden och ikväll blir det nog häng med sis!

ha en fin måndag så hörs vi senare! ♥


-slänger in en härlig bild på mig och emilie i eftermiddagssolen för 1,5 vecka sedan eller när det nu var. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback