Måndag och nya tag!

Godmorgon!

Usch, gårdagen var verkligen bajs. Men kvällen var bra iallafall och idag vaknade jag på en bättre sida.

Farmor kom och hämtade mig vid jobbet igår när jag slutat och tårarna sprutade som vanligt haha! Jag och farmor ser alltid ut som två tvättbjörnar när vi säger hej och likaså hejdå.
Jag var ju lite halvbakis så vi gick och köpte en pizza sen kollade vi på film och snacka skit hela kvällen.

Och den här dagen har jag längtat efter! Idag ska jag och johanna ta en shoppingrunda till ikea mm! (älskar ikea)
Äntligen ska jag köpa en ny dammsugare!! Blir även nytt soffbord, skohylla och annat smått och gott. :)


-Här skulle det egentligen komma en bild från ett av våra tidigare ikeabesök men så hittade jag den här gamla bilden på mig och bästis, kunde inte låta bli. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Alex

nawww... gud vad jag önskar att jag kunnat följa med idag :( är DÖD efter jobbet blä


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback