Good girls go to heaven, bad girls go to Ibiza

Varning för bildbomb!


Tredje kvällen, var första kvällen jag var med ut (nykter pga halsfluss).

-Utsikten från lunchrestaurangen som låg precis bredvid vårt hotell.

-Gruppbild! (Saknas 3 av oss dock)

-Kan ha varit den roligaste kvällen på hela resan!

-Samma kväll, på Keepers

-Haha!

-Dagen efter på väg till en hippiemarknad. Här dör typ alla av en orgasm, bästa svalkande duschen någonsin! Fan va folk stirra när vi gick in med kläderna på haha!

-Kärlek på space!

-Gruppbild igen.. Här saknas oxå 3 st, dåligt :P

-Jag med 2 av de saknade på förra bilden :)

-Tog en hel del undervattensbilder i poolen..

-Glad tjej i havet!

-Hottie!

-Mer undervattnet.. haha

-Hade mina virkade shorts ett par kvällar ♥

-Jag och ♥ innan vi går på båten till formentera.

-Sötnos på båten!

-Jag och Cissi var twins!

-Hahah! Ett försök till att hoppa men inte flasha boobsen! Riktigt fint vatten där btw!

-Så härlig bild!

-Mongot och parasollet hehe

-På båten hem!

-Alex köpte en snygg hatt

-Som gick laget runt..

-Kärlek på Ushauhia!

-Lycka!

-Hoppade i poolen..

-5 sekunder efter att jag hoppat i poolen..

-Glädjeskutt hela vägen hem efter bästa kvällen!

-Sista kvällen. (På Pacha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback