Fredagkväll

Jag har en tendens till att glömma bort bloggen helt när jag är sjuk. Orkar liksom inte tänka, alls. Ännu mindre föra ner tankar här, så det blir liksom dött.
Som ni förstår så klarade jag mig alltså inte, men 2 dagars feber verkar nu ha räckt, imorgon tror jag att jag är frisk, blir jobb då iallafall.

Under de här dagarna har jag plöjt igenom första säsongen av solsidan, kommit upp i 59 timmars speltid på Final fantasy 10 och haft konstiga feberdrömmar.
Idag lyckades jag till och med ta mig ur soffan för lite dammsugning, stolt!

En annan sak är att jag verkligen inte kan förstå hur jag och min syster är dom enda som följer Vampire dairies!? Det finns på riktigt ingen annan serie som är så spännande i vartenda avsnitt! Det händer så mycket hela tiden, har precis sett det senaste och jag dör lite av att det är en vecka tills nästa kommer...! :(

Well, nu ska jag återgå till final fantasy hehe! Hoppas ni har en något mer spännande fredagkväll än jag har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback