Godmorgon Valentine!

Jag försökte gå tillbaka i bloggen för att se exakt vad mina tankar var för ett år sen. Men ja var ju nästan lika dålig då på att uppdatera varje dag som jag kan vara nu, så det fanns inget. Jag vet ju var jag var vid den tidpunkten, men inte exakt vad jag gjorde just på alla hjärtans dag.

I år ville jag vara omgiven av folk
jag älskar och som älskar mig. Bara äta middag och vara tillsammans.
Minnena från ett år sedan kan fortfarande göra ont ibland, som när vissa låtar spelas, man besöker vissa platser osv. Men jag hade verkligen beslutat mig för att den här dagen skulle bli fin ändå.
Men nej, men då är man som vanligt fast på jobbet, är så trött på att det ska vara så omöjligt att byta tid med någon eller byta bort passet helt om något dyker upp.

Så, så vidare ett mirakel händer och någon tar mitt pass kommer den här dagen bli sådär, hoppas ni lediga små svin får en grym kväll iallafall! ;)


Bjuder på en al natural idag? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback