Helg!

Halloj halloj!

Nu har jag äntligen sovit ut, slutat spy och ätit ordentligt. Back on track!
Igår blev det lite halvt spontanutgång! Nattis smsade mig på lunchen och frågade om jag kunde gå med, lyckades byta mitt pass och sen var det on. Måste ju passa på när hon hör av sig ♥
Vi började i farsta där det var förfest med ett grymt härligt gäng! Jag organiserade lappleken och lyckades tjata med issa till söder. Vi blev som alltid nekade på ett ställe, men grym som man är lyckades jag snacka mig in!

Önskar att jag hade tagit några bilder, men icke. Speciellt på min outfit, invigde lädershortsen igår, det var najs.

Nu ska jag göra min i ordning för jobbet. Sen funderar jag på om man ska ta en utekväll till eller om man ska stannna hemma med en beapizza? Hmm.. hör av er om ni har nåt kul på g gott folk!

puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback