Sunday

Hejhej bloggen!

Jag kan börja med att skryta lite. Här har vi varit duktiga och kört en vit vecka, jajjemensann!
Har trots det haft en väldigt rolig helg. I fredags var min faster snäll och tvättade min dunis. Så nu är den inte grå längre, den e vit igen! Den skulle tummla väldigt länge så blev fast där hela fredagkvällen. Spelade plump och chicago med kusinerna, krossade på plump men när Adde vann chicago var jag "uppe" i stabila -14 p. ;)

Igår åkte jag med hem till S&T direkt efter jobbet. Där käka vi middag, dippade grönsaker och spelade Wii till 3 på natten. Riktigt härligt att spendera en sista kväll i längenheten där innan T flyttar.

Nu ska jag skutta till jobbet i 4 timmar, ha en fortsatt bra söndag!




-Myser runt i min JÄTTESTORA halsduk idag, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback