det var som katten.

92284-80

Var bara tvungen och lägga ut en bild på min lilla solstråle. Det här är min katt, hon är verkligen världens knäppaste och betyder mkt för mig. Hon är en devon rex (nästan nakenkatt, har lite och lockig päls) och heter Iman, efter en afrikansk fotomodell.

Men för att komma till saken.. Vaknade imorse på ett mindre trevligt sätt, hon låg och sov brevid mig (som hon gör varje natt) och jag vaknar upp lite av att hon låter konstigt (hon ligger på vänster sida om mig, närmast väggen) vaknar helt när hon hoppar på mig, förbi mig och spyr! 1 dm från mitt huvud.. hon hann precis upp för att lägga spyan på kudden brevid mitt huvud... inte världens bästa sätt att vakna på nej. (men får väl vara glad att hon missade mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback