gårdagens shopping.

Igår var jag inne i stan med mamma och bror. Det var trevligt, blev en lite mindre shoppingrunda.
92284-83
Maxfactors masterpiece mascara, i färgen rich black
Ett mavala lack i färgen nr 7, macao.
Och ett pack ministeps från HM.

mavala lacket var riktigt fint, jag ville ha ett rött lack, men inte för rött. Den här är blodröd, med tuch av hallonrosa typ..jätte fint är det iaf!

På kvällen blev det en tur till pojkvännen. Då hade jag tydligen fått kläder av min söta svärmor!
92284-84
Ett par vita bomullsbyxor från Casall (übersköna)
92284-86
Och en mörkgrön trekvarts-tröja, som är delvis ribbad, oxå den från casall

Glömde även blogga om min puma t-shirt. I förra veckan så fick jag en puma t-shirt av pojkvännen, bara sådär! sånna överraskingar gillar man!
92284-85

(notera att färgerna inte ser ut så här, det är min dåliga kamera som får de att se sådär)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback