In town

Japp, idag gick man upp tidigt för att åka in till stan med emilie. Det var mysigt, även om båda två hade våra perioder när vi var trötta och lite hängiga.. jag hade ont i mina fötter och hon hade ont i huvudet..
Så det började med att vi gick runt i city och kollade runt lite jag köpte lite välbehövliga basgrejer..  ett ribbat linne och en t-shirt, båda vita och båda från h&m...  shit najs.. =)

Sen hade emilie en klipptid, så vi drog in till mariatorget, undertiden som jag sitter och väntar ringer pojkvännen från jobbet och säger att de rear ut massa varor.. Så då bestämmer jag att vi e tvugna att åka till Nk oxå.. (istället för hem), vilket passade ganska bra eftersom att alex ringde och ville möta upp oss o åka hem med oss.. Så när emilie var klar åkte vi till t-centralen igen, under tiden alex har väntat så hann hon köpa min stövlar som jag kollat in på din sko... =/ men men.. jag ska köpa rid-stövlar eller nåt istället..
Hursomhelst.. på Nk hittar jag en jätte mysigt tjocktröja från Russell för 200!! kunde helt enkelt inte låta bli =)

92284-50

Och i helgen har det hänt otroligt mycket. Men det enda värt att ta upp var pride.  Har aldrig varit där förrut och tänkte att de kunde vara najs och åka dit o kolla.. Och det var ju oxå helt okej faktiskt.. såg en del välbekanta ansikten i tåget oxå, höhö..

92284-51
(mitt söta sällskap; alex och emilie i väntan på att tåget skulle komma till hornsgatan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback