min fredag.

Nu e jag hemma, skönt. Idag har det varit lagom mkt att "stå i". Först var det skola. Direkt efter det åkte jag in till stan och mötte alex och emilie, vi skulle fika. Men dom slutade tidagare än mig och hade haft så tråkigt så de åkte o fikade en stund innan mig. Så när jag kom till caféet så hade de redan suttit där i över en timme och var lite uttråkade. Så jag tänkte att vi kunde gå o titta lite i affärer o så istället då (jag skippade alltså min te). Men efter ett tag kom jag på att jag faktiskt var fikasugen, så vi avslutade vår lilla runda med muffinsfabriken, och en underbaaaar 250 grams blåbärsmuffins! (they are the best)

                                                               92284-79

Sen åkte jag hem för en snabb middag, för att senare ta bussen in till sköndal och kolla på när handbollslaget spelade match. ( mot tumba; vi vann).

Så.. nu sitter jag här och saknar pojkvännen lite, hoppas på o få träffa honom imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback