H&M spring collection

Juste, en ny h&m katalog damp ju ner i brevlådan idag oxå. Måste säga att det känns helt fel att ens tänka på att köpa vår/sommar kläder nu.. Visst fanns det en del fina saker, men inga som jag kände ett direkt "det-där-måste-jag-ha" behov till.. Så jag kommer nog inte göra någon beställning därifrån på ett tag.. Dessutom har jag ju handlat på H&M för nästan 2000kr på ca. 1,5 månad.. (har iofs köpt en del julklappar därifrån, men ändå..) det känns som att det räcker lite med h&m nu för ett tag... haha
92284-16292284-163
-Några av mina favoriter från vårkollektionen.

Update: För er som inte fick tag på gift of the day - cashmere tröjan, så hänger det ett gäng sådana i tyresö centrum.. kostar fortfarande 298:- och finns (eller fanns idag iaf) i storlekarna s - xl.. (ja va nära på att köpa den rosa oxå, men gjorde det inte)



Kommentarer
Postat av: Elin

vår kläderna från h&m var snygga! Hitta också en del favoriter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback