En solig dag på bryggan

Idag har jag och tjejerna varit inne i stan och suttit och solat på vår brygga. Extremt mysigt, var verkligen sommarvärme idag. Gled in till stan i mina älksade favorit shorts och t-shirt (samt en kofta som åkte på då och då), men det var ju verkligen underbart varmt. Har hört att det ska bli snö igen, men jag hoppas verkligen att det inte stämmer, det här vill jag ska hålla i sig!! Gick in mina nya ballerinaskor idag oxå, dom är nog en keeper. Älskar modellen och de gör ju faktiskt inte så ont kängre. Om ett tag kan de nog tillochmed vara sköna, haha.

aja, under kvällen vankas det film med day after tomorrow och äpple. Jag ska faktiskt fortsätta vara nyttig idag. (min donken-lunch räknas inte), var ju nämligen duktig och åt sallad till middag. Har nämlingen kommit fram till att jag äter alldeles för dålig mat och jag ska förbättra mig, även kommit fram till att jag kanske är laktosallergiker. Ska äta laktosfria produkter i en vecka eller något sånt nu och se om jag känner av någon förändring.

Imorgon blir det skola, med en väldigt ångestfull svenska lektion.. ja vill inte.. :/

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback