Hemma.

Kom hem från Gbg igårkväll. Det har verkligen varit jätte roligt! Så kul gäng vi har! Handbollsmässigt så gick det sådär, vi spelade mestadels dåligt men slutade trots det på 6e plats. Synd bara att vi inte hade kunnat ta oss i kragen, vi hade som sämst kommit 4a då.

Dagen har spenderats med shopping i stan. Hittade en del, men inte mycket alls. Köpt ny bikini, hårfön, ett linne och parfym samt lite annat smått o gott. Jag letade dock efter kläder till skivorna, hittade ingenting. Är det någon som har något tips så är det väldigt välkommet!

Min studentklänning har oxå kommit nu. Men herregud så rolig den så ut! Den gick ju ner till anklarna på mig! Så jag ska använda mig av mina sykontakter och sy upp den!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback