Onsdag

Idag har jag jobbat. Alla lektioner var typ inställda så drog dit istället.
Och det är ju personalfest nu på lördag, men medans den håller på jobbar jag (den forts. ju iofs efter det att jag slutat jobba oxå). Men de kommer ju vara fler än jag som stänger o så då, så jag funtar på o dra dit me någon av dom, om dom nu vill gå. Vore lite tråkigt o missa, även om jag bara jobbat där en månad så vore de ett najs sätt att lära känna folket på.

Nu är det en vecka kvar tills vi åker till göteborg på handbolls-sm för gymnasieskolor. Det brukar vara som våran årliga klassresa.. jäääätte mysigt verkligen, gillar göteborg. Så de börjar snart bli dags att skriva packlista. :)

Resten av kvällen kommer troligen att spenderas framför tven eller nåt, slappt. Och imorgon väntar ett underbart hemprov att syssla med hela kvällen.

/C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback