same old usaul shit.

Idag har jag haft en jätte mysig dag med spelandes av monopol tillsammans med mina gurls. Det var najs och det måste vi göra om. Tyvärr var vi tvungna att avbryta vårat evighetsspel pga av att jag skulel till jobbet.
Känns nästan som att jag hade kunnat sova på jobbet, stängde idag och börjar kl 9 imorrn, men men, ska inte klaga, uppskattar ju fortfarande jobbet otroligt mkt. anyhow. Morgondagens planer är: jobba, förhoppningsvis hinna klippa mig och träna. Ska klippa mig under den närmsta veckan, min svärmor ska fixa det, hon har varit frisör. Så det gäller ju bara att vi hittar någon tid som passa båda. Ska göar stora förändringar, 5-7 cm ska av och luggen ska trimmas! (Det blir najs, jag är sjukt trött på mitt hår).

På torsdag börjar jag inte jobba förrän kl 3, då hoppas jag hinna med en liten snabb runda på stan med tjejerna. Jag ska nämligen lämna tillbaka mina espritballerinas, de klämmde åt för mkt på ovansidan av foten, så de får bli ett par andra. Ett viktigt krav man bör ha på sina ballerina skor är ju att de är bekväma, för (iaf jag) använder dom flitigt. Funderar även på en tröjklänning från gina, men har inte bestämt mig en, men jag tror jag gillade den.

Godnatt ♥ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback