Söndags shopping.

Kom nyss hem från stan med E. Det är verkligen härligt med shopping ibland. Jag letade som en galning efter ett par vanliga svarta bekväma ballerinaskor. Men jag hittade inga som föll mig i smaken. Så tillsist bestämde jag mig för att leta efter vårskor. Då hittade jag någtra på en gång, påminner ganska mkt om ballerina, bild kommer sen!
Sen köpte jag även
rosett tee:n från Gina som jag bloggat om tidigare, den bör man ha leggins under, annars e man väldigt modig.
Köpte även lite nyttigheter som man inte kan vara utan, så som tunna leggins, dove summerglow bodylotion och ny hårspray.

Och på kvällens schema står: ingenting. Det blir nog en tvkväll, följt av lite städning och annat skoj!

/Carro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback