Odd molly

  
92284-448
Odd molly är ju en av de mest omtalade märkena just nu och jag måste säga att de har vissa plagg som inte ser kloka ut och andra som är underbara. Jag har suttit och letat efter dessa vantar hela morgonen, men de verkar vara slut överallt, någon som har något tips på var man kan leta mer? Skulle vara tacksamt.
 
I nedan är två favoriter som iaf finns i lager.  Jackan hade jag gärna beställt om det inte varit för att den har 3kvartsärmar, det är så opraktiskt. Men i övrigt är den supersnygg, älskar alla detaljer. Det fanns en med långa ärmar oxå, men den var inte likadan framtill och långtifrån lika snygg, så den låter vi bli. Linnet/klänningen funderar jag fortfarande på, det är så sött.


  

Kommentarer
Postat av: saknad

linnet va sött som fan ;) aeg alla på handboll nu!
see you :]

2007-08-06 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback