School

Sitter i skolan och har äntligen en lite chans till att blogga. Och jag ska börja med att säga att jag lever i panik, mitt studiebidrag är en sådär 10dagar försenat... Och jag har inget jobb och de pengarna är väldigt viktiga för mig.. Och jag försöker komma på vart det är, jag har bra närvaro och csn sa att de skickat det, men antingen måste de ha gått till fel adress (jag har gjort adressändring för nån månad sen) eller så har den kommit bort i posten, seriöst, jag vet inte vad jag ska göra.. typ.. leva på 12kr den här månaden?!

Förövrigt är jag sliten, många träningar och matcher. Gym idag, match imorgon.. de blir great.
Ska försöka hinna blogga mer, får se när tid finns.
/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback