Fredag

92284-429Dagens:
Vitt ribbat linne - American apparel
Rosa bomullskofta med puffärm - H&M (Ny)
Jeans shorts - True religion
Jesussandaler - Topshop
Miu miu coffer bag
Upssättning med utsläppt lugg


Den rosa koftan invigdes idag. (jag var o hämtade ut ett paket från H&M igår, men orkade inte fota allt och lägga ut bilder på de). Måste bara säga att den är så otroligt söt i verkligheten, söta små siden detaljer som inte syns på bilderna. Dagen har spenderats med att springa omkring i varenda h&m som finns i hela stan. Jag vet att jag är en aning hysterisk, men jag lyckades få tag på den hallonrosa kjolen! Lyckades även hitta en svart 34, så ja bytte tillbaka den svarta 38:an.. Mycket nöjd. Kvällen spenderades sedan med jobb. Vilket var lite omtumlande. Men jag överlevde ju iaf. Morgondagen bjuder på mer jobb och vad som hittas på underkvällen är fortfarande oklart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback