Fredagens outfit

92284-437Lite sent kanske, men nu är mobilsladden till datorn hittad, så här kommer bilden på fredagens outfit.

Svart halterneck linne - Cubus
Jeans shorts - True religion
Svarta ballerinas - La redoute
Svart kedjearmband - Kyssjohanna
Miu miu cofferbag
Svarta naglar - Mavala 

Åkte även på leggins och kofta sen, det var ju faktiskt väldigt kallt ute. Kvällen började iaf med medusa (där det är 20årsgräns, men jag kom in ändå, mkt stolt), där det var förhållandevis lite folk (mest med tanke på att kl inte hunnit bli så mkt.) Vi drog sen vidare till en hemmafest och det hela var riktigt lyckat och jag vill absolut att vi ska göra om det! (vilket vi ska oxå.)
Måste bara få säga att vi är ett sånt härligt gäng på mitt jobb och man kan inte be om härligare medarbetare! På lördag ska vi spela brännboll och sedan sitta och dricka öl och grilla, mys!

Och idag är jag ledig, så dagen ska spenderas med att gå ut och springa och sen hem till baby som kommer hem från grekland i eftermiddag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback