Tisdag

Dagen inleddes med en daimstrut samt date med emilie. Tog långpromenad i solen och lunch på donken, riktigt härligt var det. Sen började jag jobba kl 4 och den här jobbdagen var faktiskt oxå riktigt rolig, händelserik iaf om inte annat. Stöld, en cashgaurd fick tuppjuck, jag tog självscanningskunder, japp. Det händer mycket på ica!

Imorrn vet jag inte hur det blir. Eventuellt heldag på stan, men det rycktas ju om dåligt väder, så vi får se hur det blir med det. Nåt ska jag iaf se till att sysselsätta mig med den sista lediga dagen den här veckan.

/Carro


Kommentarer
Postat av: Liza

mums! vill osså ha glass nu! ^^

Postat av: carro

haha, ja den va ju god!

2007-06-27 @ 22:08:46
URL: http://www.stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback