Torsdag

Tisdagen var jätte rolig.. eller ja, fram till 01.30 ca.. Men det går vi inte in på för då förstörs mitt humör igen (bläh för äckliga vakter iaf..). Alex hade underbara kompisar och det är fortfarande en kväll att minnas.
Gårdagen var oxå rolig. Eller ja, 8 timmars jobb var väl sådär, men sen var det fotboll! Älskar att se stora matcher och även den här var jävligt rolig! Man borde ju nästan ha tagit sig till råsunda för att se spektaklet.

Idag står bara jobb på schemat, börjar kl. 4 och innan dess ska jag nog försöka ta mig ut för att få lite sol.

/Carro


Update: Bilder från tisdag kvällen: (hoppas ingen misstycker att jag lägger ut bilderna ;))

   

Bild 1: sköna, sköna ksenia! haha.
Bild 2: Eeeemilie!
Bild 3: Vi tre!! Alex, jag och emilie
Bild 4: Jag och alex! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback