1 vecka kvar..

Det är exakt en vecka kvar till studenten och jag börjar bli lite nervös redan nu.. känns helt sjukt att de snart kommer vara slut.. Är nervös för vädret oxå.. nästa vecka måste bli varmare och soligare! Tänk om de regnar nästa fredag.. :( det kan det absolut inte göra! Jag vill inte springa ut i min vita klänning i spöregn...

Och på onsdag är det bal på slottet.. Jag har inte köpt någon balklänning än, det ska göras imorgon.. hoppas min klänning finns kvar bara ;P.
Skolarbetet är ju helt slut nu, allt är inlämnat och klart, men jag känner mig ändå stressad på något sätt.. usch.. vill bara ha allt klart osv. så min sommar med jobb, festande och solande kan börja! Åh, det ska bli så härligt med sommar!

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback