Shoppingen

Vi hade håltimma idag i 3tim ca.. Härligt härligt tänkte vi.. Så vi tog J's bil och åkte ner till vårt gamla kära tyresö centrum.. Och vi shoppade? (what? man shoppar inte i tyresö centrum, noll utbud.. trots detta kom jag hem med x antal kassar, hur det gick till funderar jag fortfarande över).. här är bilder på allt..

   
Bild nr 1: H&M, sweet H&M.. Här är en a-linje formad tunkia/klänning som ja fallit totalt för. Den är tyvärr för kort för att vara barbent i, men med leggins fungerar det perfekt! Älskar fickorna!
Bild nr 2: Jätte söt liten blus från vila, puffärmar och rynk vid knäppningen (synd att detaljerna syns så dåligt på bilden) Har dock inte bestämt mig än för om jag ska behålla den eller inte..
BIld nr 3: Härlig tunika från only, återigen; fickor! Den här är i size M och fungerar därför som klänning för mig!
Bild nr 4: Well I needed a new one....

   
Bild nr 1: Vita enkla jeans från JL. Enkla och diskreta, utan sömmar och endast ett litet silvrig JL märke på framfickan. Har länge fått tjat om att ja ska köpa vita jeans och då mina fornarina jeans gått sönder så fattas det ju ett par i min garderob, så det blev ett dyrt impulsköp där..
Bild nr 2: Vitt boxarlinne från Dr. demin jeansmakers.. Orkade inte prova det här och det visade sig tyvärr ha dålig passform, så det åker tillbaka.
Bild nr 3 och 4: Detta blev mina studentskor!! En budget variat, men what the hell? Dom kommer att bli riktigt bra, speciellt med den låga klack som dom har (jag vill inte direkt springa ut i några jätte klackar).

Sen så hade mina paket kommit idag oxå.. Väldigt lägligt..

 
Bild nr 1: Paket från laredoute! Köpte ett par vita ballerinas, och dom var tajta, men kommer nog bli jätte bekväma bara ja får gå in dom.
Bild nr 2: Paket från Koola anna/Stella kei store: 3 ribbade linnen. Och jag måste säga att detta verkligen var över mina förväntnignar!! Helt perfekta och superbekväma linnen. American appharels linnen har helt klart fått konkurrens, vet ärligt talat inte vilka jag tycker bäst om längre. Dessa var oerhört strechiga och långa i modellen, helt perfekta.. jag ligger emellan storleken xs och s i vanliga fall och xs passade perfekt till mig.. (om någon skulle undra över storlekarna)

Kommentarer
Postat av: bella

va de idag de va löning eller?! höhö

Postat av: carro

haha jo de va ju det ;)

2007-05-25 @ 20:40:03
Postat av: carro

haha jo de va ju det ;)

2007-05-25 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback