Fredagen

Igår hade vi en liten middag för att fira min 19-årsdag på fridays! Goda hamburgare samt ännu godare drinkar! Dessutom jätte snäll personal (som förövrigt överraskade oss totalt med sång och gratis efterrätt!) Jag fick världens finaste ekologiska tisha oxå av mina tjejor (bild kommer snart!) 
Efter det så var ju inte tanken att vi skulle gå ut, eftersom att jag börjar jobba 08.30.. men den lilla partyprinsessan i mig kunde inte hålla sig och nu sitter jag här och är jätte trött, men de vare värt. Så.. off to the job now och ikväll har vi en oscarsgala här i tyresö centrum för alla oss som jobbar där, ska bli riktigt kul att få klä upp sig ordentligt och äta gott! (även kul att bli iproppad gratis sprit och catcha efterfesten!)

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback