Måndag

92284-524
Gårdagens:
Vitt linne - American apparel
Hoodie - Peak
Skinny jeans - H&M
Ankelboots - Don&Donna
Skinnjacka - H&M
Väska - Miu miu
Stickad mössa -  Wedins

Helgen har bestått av en slapp pokerkväll i fredags (där jag sjukt nog vann igen), en mindre lyckad utgång på lördagen. Och igår så började dagen med handbollsmatch ända borta i ösmo, där vi kunde plocka vår första vinst med 15 mål! Jag brilljerade första 10 min med att göra 4 mål, men kom sedan in i någon form av svacka resten av matchen då jag inte kunde sätta fler sen. 
Hursomhelst så var det bio och middag senare på kvällen. Jag och mina 3 närmsta vänner åt först middag på pizza hut och efter det kom det mer folk och då gick vi och såg supersugen. 

Idag skulle jag ha varit ledig, men en av mina arbetskamrater ringde in mig och jag kunde inte säga nej. (jag är rätt dålig på sånt). Så nu ska jag göra mig i ordning för jobb och vad som händer ikväll vet jag inte. 

Ha en bra måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback