Godmorgon!

Vet inte hur jag har lyckats hålla mig på sånt bra humör den här veckan, alla mina mornar har börjat dåligt. Idag fick jag reda på att grannens hund (min lilla bella som jag tagit ut på promenader hela sommaren) har cancer och tydligen är hon väldigt dålig nu. :( Lilla fulhund... håller tummarna för att det gå att behandla.

Sitter som vanligt och väntar på att mitt ägg ska koka klart, snart fruskottajm! När jag jobbar kväll är jag verkligen sämst på att gå upp i tid, men vi får försöka fortsätta jobba på det.
Annars idag så händer ingenting. Måste storstäda ordentligt, Lysekilare kommer ner i helgen o då finns en stor risk att jag kommer hosta en del förfester! (Kan inte fatta att det redan är torsdag, veckorna bara rusar förbi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback