Sjukling.. igen!

Hej hej!

Förlåt för dålig uppdatering (mina laddare har varit inne på lagning så jag har inte haft någon dator på en vecka). Allt bra med er? Själv ligger jag hemma och är sjuk, igen! Det var bara en månad sedan förra gången, suck. Misstänker halsfluss, men vet inte än, febern har ju faktiskt gått ner.
Usch det är farligt att ligga hemma och tycka synd om sig själv, igår resultarade det i en jätte beställning från H&M.. haha! Men idag har jag hållt mig till filmer, serier och tv. Om det är någon som har bra filmtips btw?

Och alex, igår under mitt maraton av de nyaste heroes-avsnitten hoppade mitt hjärta några extra varv av lycka! ADAM is back, jag sa ju det ;)


-Blev en dålig screenshot, men men ;) (bevis)

Kommentarer
Postat av: Alex

ADAM!!!! <333

Postat av: Carro

MJAO!

2010-02-03 @ 00:01:42
URL: http://stylevsfahion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback