Söndag, utan ångest!

Hej hej!

Dagen började tidigt brevid bästa vän efter en riktigt grym kväll i insnöade tyresö. Måste ladda min mobil och se över bilderna från igår. Det var bowlingfest med tema grease/50tal. Maria och Bryan vann bästa kostym, inte helt otippat haha! Kändes inte så värt att åka in till stan vid halv 2, så vi drog hem till mig och däckade framför southpark.

Spenderat större delen av dagen halvsovandes i min soffa. Sen tog vi oss i kragen och åkte in och mötte upp lite vänner på söder. Tog den obligatoriska bakis-pizzan följt av Harry potter! Åh, den var så spännande, skönt att det bara är ett halvår till nästa och inte ett helt år som det brukar vara.

Nu e jag hemma och tror jag ska göra ett nytt försök att se Toystory 3, däckade när vi försökte se den under dagen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback