kvällsstund

Som jag längtat hem från jobbet. Varit så trött idag, förstår inte varför. Sitter äntligen här i soffan och varvar ner med lite middag. Hallon yoghurt, grapefrukt och ett glas tranbärsjuice, mums!
Pricken över i:t hade ju varit lite sällskap, men syrran skulle ja träffa imorgon istället och farmor var tvungen att hänga lite med pappa också tyckte hon så jag får finna mig i att sitta här med kissarna, (tur att man har dom iallfall så man inte är helt ensam ändå!) :)



Nu ska jag skicka iväg invites till disneymaskeraden och sen ska jag bädda ner mig framför nya avsnitten av vampire dairies ♥


Kommentarer
Postat av: Alex

kul att jag blivit bjuden. GAH

Postat av: carro

haha sorry :P kom ju iofs hem halv 10 så kanske inte varit så mkt idé ändå kommer jag på såhär i efterhand :P

2010-09-30 @ 12:30:10
URL: http://stylevsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback