Tattoocravings, försök till bättre hår och måndag

Hej blogg!

Igår klickade det för mig, har länge funderat på tatuering nr 4 och nu är jag 110%. Det är alltid så med mina tatueringar, det säger klick och sen vet jag. Det känns så rätt. Den kommer bli väldigt liten så förhoppningsvis kan jag göra 3an och 4an samtidigt, har redan mailat min tatuerare så nu ska vi bara vänta på svar och se när han har tid!

Annars så försöker jag göra något åt mitt slitna hår. Behöver egentligen bara springa över till frisören, men jag vet inte om jag hinner/orkar den här veckan. Provade iallafall en inpackning som jag tror fungerat väldigt bra. Håret har inte torkat helt en, men det känns jätte mjukt och topparna ser mycket fräschare ut redan!

Nu måste jag köra fram dammsugaren och sen hoppas jag hinna med en promenad innan jobbet. Ikväll har vi inventering så jag kör ända till 22.30, woop woop!


-inpackningen är från tresemme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback