Torsdag 27e januari

Kom precis hem från jobbet, gud så skönt det är att sluta kl 3. På riktigt bra humör också efter att äntligen få lite goda nyheter, Lycka till L!
Nu sitter jag i min underbara jätte soffa med ett glas tranbärsjuice och varvar ner. Kvällen kommer nog bli fortsatt lugn, ska laga köttfärssås med spagetti och spela tvspel!

Igårkväll kom min syster förbi. Alltid lika roligt att träffas. Blev lax med festaostsallad och tvspel, börjar se ett mönster i min vardag? Såg Tangeld för 3e gången på 4 dagar också, haha! Men hon gillade den lika mycket som jag iallafall.

Imorgon är det dags för lite äventyr känner jag, är bjuden på middag/förfest hos
Tuva och sedan blir det utgång, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback