Sommarlistan

Bästa köpet: hmm..mina vita shorts! dom används väääl!
Roligaste festen: haha helt klart någon av de kvällarna i hultsfred!
Sommarens låt: hmm.. shake that ass kanske..
Roligaste resemålet: har inte varit någonstans än, men snart bär det av till turkiet!
Bästa konserten: haha jadu.. många och välja på, men det finns ingen tvekan; KENT!
Skönaste människan: haha.. adde från eskilstuna.. =)
Sommarens foto: har inte tagit så många kort, så jag vet faktiskt inte..
Sommaren flirt: ingen, har pojkvän så de räcker ;)
Bästa dagen: venne.. första kvällen i hultan typ!
Jag har lärt mig: att sluta bita på naglarna?
Frisyren: uppsatt!
Väskan: kör vidare på min vita skinnväska.!
Solglasögonen: inga..
Plagget: min prickiga klänning
Musiken: min egen! the strokes och nephew är grymma!
Beachlektyr: ingen, ja klarar mig med en emilie och lite iste.
Beautyprodukten: bara lite mascara, de räcker
Smycket: mina guldhörhängen och mitt guldhalsband (allt från pojkvännen)
Glassen: Piggelin! (alltid)
Skorna: Mina vita louboutin kopior! =)

Kommentarer
Postat av: Blondii

Kul lista! Lånar den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback