Lista

Är väldigt uttråkad, så jag lägger ut en liten lista lånad från mod.

[√] varit i knytnävsslagsmål.
[ ] rymt hemifrån.
[√] haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[ ] blivit arresterad.
[√] skolkat.
[ ] sett någon död.
[√] flugit.
[ ] varit i Kanada.
[ ] varit i Mexiko.
[ ] varit i USA.
[ ] varit i Afrika.
[ ] spytt i en bar.
[√] ätit sushi.
[√] åkt snowboard. (räkans blades?)
[ ] crowdsurfat under en konsert.
[√] tagit smärtstillande.
[√] saknat någon.
[√] gjort en snöängel.
[ ] haft ett te-party.
[√] byggt ett sandslott.
[√] hoppat i en vattenpöl.
[ ] åkt släde.
[√] fuskat när jag spelat spel.
[√] varit ensam.
[ ] använt ett falskt id.
[√] tittat på en solnedgång.
[ ] varit med i en jordbävning.
[√] rört en orm.
[ ] blivit rånad.
[ ] vunnit en tävling.
[√] gått mot rött.
[ ] fått böter.
[√] varit vilse.
[√] varit på andra sidan landet.
[√] simmat i havet.
[ ] sjungt karaoke. (I will never do it!)
[√] skrivit ett brev till tomten.
[√] åkt rullskridskor/inlines.
[ ] varit sambo.
[ ] gift mig.
[ ] skilt mig.
[√] sjungit i duschen.
[√] fastnat med tungan i metall.
[ ] varit en cheerleader.
[√] pratat i telefon i mer än sex timmar.
[√] stannat uppe hela natten.
[√] inte duschat på en vecka. (Hultsfred '06, de va "bara" 6 dar.. men de räknas tycker jag!)
[√] varit rädd för att titta på skräckfilm ensam.
[√] trott på spöken.
[ ] blivit puttad i en pool med kläderna på.
[√] skrattat så mycket att jag grät.
[√] snott den här listan från någon.
[ ] snattat någonting.
[√] spelat med i en teaterpjäs.
[ ] varit med i en tvreklam.
[ ] varit med i en film som gått på biografen.
[ ] stått på händerna och druckit ett glas vatten.
[√] varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback