Grått

Idag lägger jag inte ut någon dagens outfit.. jag tror ja ska lägga in min mobil på lagning snart.. dumt o fylla den me massa nya bilder då om man redan har tömt den.. Den har varit jätte konstig på senaste tiden o verkligen inte funkat.. men nu de senaste dagarna har den börjat bli bättre.. därför är jag inte säker på om ja ska lämna in den.. så vi får se lite hur de blir de närmsta dagarna me outfit utlägganden..

men men.. idag är det grått o trist o jag ska bara sitta inne o spela poker tror ja..

dagens outfit, just nu, är

Röda mjukisar - Casall
Svart linne - HM
(svart sporttop, grymt skönt - stadium)


Kommentarer
Postat av: josefin

tråkigt med mobilknas :/

Postat av: Carro

jo det är ju det.. laga e ju gratis o så.. men ändå handikappande o inte ha nån mobil under tiden den lagas..

2006-07-20 @ 15:48:32
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback