lite av varje

Var inne i stan igår med alex. Mina skor fanns inte på nilsons så var lite besviken först.. men vi hittade dom  sen i en helt annan affär, men där va de inte rea... så ja tänkte att ja kan köpa de sen...

Vi va verkligen på sko-jakt igår, ja o alex.. kollade varenda skobutik typ.. och för alla er som jagar louboutins kopior så hade vagabond gjort ett par liknande... de var svarta och hade en väldigt mörk träklack..tyvärr så var klacken lite för kort, så de kändes väldigt konstiga o gå i.. (de va lixom högre fram en bak på nåt sätt..)

Och jag ska börja lägga ut dagens outfit snart oxå... ska bara lyckas föra över bilder från min tele till datan, vilket jag oxå måste göra för att min telefon e cp o måste in på lagning..

Kommentarer
Postat av: alex

yeees shoes is the shit =) och kashmirkoftor (aw)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback