Lördagsshopping.

92284-118


Idag blev det en heldagstur på stan. Det var kul. Jag köpte inte så mycket dock, letade mest efter vinterjacka. Hittade en ny på boomerang som ja ska in o köpa imorrn om den finns kvar.
Var på nya h&m och det var faktiskt en besvikelse.. visst var den väl bra, men hallå, var det svergies största?! jag tycker den på hanmgatan känns mycket större... (jag va iofs inte nere på herr- och barnavd., men dam var jätte liten mot va jag trodde).  Hursomhelst köpte jag inget där, de va så mycket folk så jag orkade inte. Gick till h&m på sergelgatan istället (ja, jag är en h&msucker) och köpte de på bilden, en oversized långärmad t-shirt och ett par svarta bomullsleggins. tröjan kommer bli bra bas under vinterns alla koftor, funkar även som tröjklänning, trots att den e så genomskinlig. =)

Nu blir det middag, bestående av paj + sallad med fetaost och sen blir det förhoppningsvis en kväll med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback