Nk-rea

92284-171Imorrn ska jag in till nk-rean.. tanken är ju då att jag ska hitta ett par jeans, men jag har ingen aning om vad jag vill ha. Ett par tiger är nog de enda jeans som jag vet att jag inte vill ha. De jag funderar mest på i nuläget är ett par lee, men de skulle nog funka med ett par nudie eller fornarina. Och boomerang har ju faktiskt oxå väldigt fräscha jeans, men min pojkvän har sånna och de har töjt sig typ 2 storlekar och är alldeles förstora nu, så jag vet inte om det är likadant med tjejjeansen.. åh, varför ska det vara så himla svårt att hitta ett par bra jeans?
Har ni oxå problem med att hitta rätt?

Kommentarer
Postat av: Josefiin

De enda som inte töjer sig är cheap monday :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback