Min cofferbag är här!!!

Äntligen har den anlät!! Min svarta cofferbag från Miu miu!! Åh, den är verkligen underbar! Så otroligt härlig väska!! Allt vad man kan vilja ha (utom en mobilficka då, men who cares??!) den är helt underbar!!

  
På de två första bilderna är den precis urtagen ur paketet, knöglig och lite plast kvar här och där.. Ååh... =) Den här kommer ni nog att få se mycket av bland mina outfits! Den åker på redan idag, men har ingen bra outfitbild och jag börjar snart jobba så jag hinner inte! Efter jobbet är det direkt till dalarö, så blir inget mer bloggande idag..

Trevlig midsommar allihopa!!

/Carro

Kommentarer
Postat av: Cassie

Vart köpte du den ifrån? :D Jättefin

Postat av: Jessica

var köpte du den ? vad kostade den ? :D jätte fin

2007-08-31 @ 19:00:33
URL: http://jessssiica.blogg.se
Postat av: oliiviia :)

undeerbaar väska. jag letar efter just den och har hittat den på några sidor, men tycker den är lite mäktigt att lägga 10, 11 lax på den. så jag undrar vart du har hittat din och vad du fick lägga uut för den. tacksam för svar i min blogg. tack på förhand! kraam. Btw bra blogg =)

2008-02-04 @ 18:11:25
URL: http://laislabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback